.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مایلی کهن بر سر راه افشین قطبی

پس از شکست غم انگیز برابر عربستان و کنار گذاشتن علی دایی اکنون ساکنان دفتر خیابان سئول سخت می‌کوشند گزینه خالص وطنی که به احتمال بسیار زیاد محمد مایلی کهن است را بر روی نیمکت ماتم زده‌ی تیم ملی بنشانند.

آرزوی راهیابی به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی هنوز در دل ایرانی‌ها پژمرده نشده است.
به گزارش شمال نبوز به نقل از قلم ، پس از شکست غم انگیز برابر عربستان و کنار گذاشتن علی دایی اکنون ساکنان دفتر خیابان سئول سخت می‌کوشند گزینه خالص وطنی که به احتمال بسیار زیاد محمد مایلی کهن است را بر روی نیمکت ماتم زده‌ی تیم ملی بنشانند. هنوز هم آنها بر حرف گذشته‌شان پافشاری می‌کنند که دست یافتن به این رویداد بزرگ به جز دانش مردی که مورد اطمینان سازمان است میسر نیست.
این در حالی است که فدراسیون روی نام مردی دست گذاشته که بخش بزرگی از هواداران فوتبال ایرانی می خواهند به کشور بازگردد.
افشین قطبی، سرمربی پیشین تیم ملی که جداییش از جمع سرخ های پایتخت بسیار غیر منتظره بود اکنون در دبی در انتظار پیش شماره‌ی 0098 ایست که شاید سرنوشت رویای میلیونها ایرانی را به او بسپرد.
آیا این بار فدراسیون فوتبال ایران می‌تواند با تکیه بر نکات فنی و مدیریتی مردی که شاید این روزها در امارات بر سر دو راهی بزرگی باشد را به تهران بکشاند یا معیارهای والاتری که از سوی سازمان تربیت بدنی در نظر گرفته شده بار دیگر به استدلال‌های فدراسیون می‌چربد؟
افشین قطبی نمی‌خواهد در این ساعت‌ها درباره‌ی پیشنهادی که به او شده با رسانه‌ها گفت و گویی شود اما این مرد احساساتی به دقت اخبار را دنبال می‌کند.
فوتبال و ورزش ایران ساعت‌های سرنوشت سازی را می‌گذارند جانشین علی دایی می‌تواند در تاریخ فوتبال این کشور جاودانه شود چرا که صعود به مرحله‌ی پایانی این رقابت‌ها کار بسیار دشواری به نظر می‌رسد و شاید به سنت فوتبال ایرانی کار به بازی های جان فرسای حذفی و بازی با نماینده قاره‌ی دیگر بیانجامد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.